Wednesday, 11 May 2011

kebelakangan ini

AWAS!

7 MAY 2011


  • kringgg!!!pagi2 lagi handnset dah buat hal..bajet dok jadi penggerak terunggul..(padahai dah set time nak bangun awai)pastu dok buat emo boleh..arum mengantuk nak mmpuih..malam tu tidoq koi 5 pagi.tiduq blik laa.apa lagi..kui 12 fahmi duk buat call buleh..harem sungguh..suruh mai cs.nak pi pon payah sebab besan makpak aku nak mai.buat makan2 besaq..last2 pi tesco lepak kat p1wimax bersama zarief sementara tunggu depa2 tu..(fahmi,fuzah,nabila,yasmin)okay lepas tu pi beli la barang2 nk bbq..pastu pikiaq nak blik then x jadi.haha.pi CS tengok crita THOR.best nak arom arh...bowling then KFC.smua nya bersama nurhazirah mahzan.bes bes...,>_<.balik ja CS truih pi BBQ di rumah syed.best gila enjoy bbq nie.,jumpa membe2 duk buat reja sakai tgkap gmbaq tgh jalan.HAHAHA


8 MAY 2011

  • POOOMMMM!pak aku bkak pntu pkui 9 pgi..dgn kain pelekat tgk kat luaq addwin dgn fahmi mai.depa ajak pi pklong..okay depa pi dulu..lpas bersiap pa smua pi la pklong..tgok depa haram x dak..keling sgguh,nsib abik jumpa dgn teddy,kak pah dgn nas rara..lepak dgn depa..depa duk bincg nk pi colege pa ntah kat mlaka..ZZZZ.ptg tu pi BBQ..x dua hari berturut turut lagi..deret BBQ..nk smbut besday amat pnya pasai..yg hadir(aku,fahmi,amar,syafiq,kimi,farhana,fuzah,nabila,yasmin,piqah)duk main tepung..belemoih abehh...nk kemas rumah balik..,mmg bnyk reja jugak la jadinyaaa...nk dijadikan cerita masa nak blik..,baru kat sri gedong minyak motor hbes..ank kna pth balik amek botoi.dah buh minyak pastu.tiba tiba..................ada WAJA brake mengejut..aku pon brake ar pakai brake depan,.kebetulan jalan plak berayaq..macm paria melelong sperti kucing dijentik telinga..BOOMM...jatuhhh..nasib baik xdak kreta mai ke arah aku..si Yasmin ni lah duk tolong aku..sbb dia duk beremba dgn aku..shit2.dia call fahmi mai amek aku n hntaq kat rumah..blik kna beletiaqqqqqq..

No comments:

Post a Comment